Nie trać czasu ! Zleć przeprowadzkę naszej firmie - ZADZWOŃ! 602 311 902

Organizacja przeprowadzki biura

Prowadząc własny biznes zazwyczaj potrzebujemy biura dla naszych pracowników. Często zdarza się tak, że ze względu na redukcję kosztów, rozwój firmy, czy też w wyniku innych czynników jesteśmy zmuszeni zmienić lokalizację naszej firmy. Najważniejsze jest dla nas w tym nie łatwym przedsięwzięciu to, aby przeprowadzka biura przebiegła nie zakłócając cyklu pracy i ciągłości procesów biznesowych , które to mogłyby spowodować straty. Nowa siedziba to idealny moment na aranżację nowej przestrzeni w najbardziej optymalny dla nas sposób, która może ułatwić wykonywanie obowiązków przez pracowników.

Od czego zacząć przeprowadzkę biura

Udało się, znaleźliśmy idealne miejsce na nową siedzibę naszej firmy – więcej miejsca, lepszy układ pomieszczeń, dobra lokalizacja i komunikacja, a to wszystko w przystępnej cenie. Pozostaje spakować się i w drogę. W tym momencie warto zrobić porządki, ustalić co jest nam w nowym miejscu potrzebne, a co jest zbędne i tylko zajmuje miejsce robiąc bałagan. Należy dokonać segregacji dokumentów a następnie je zabezpieczyć. Warto też postarać się o uzyskanie wersji wirtualnej, posiadać kopię w pamięci komputera.

Rola pracowników w przeprowadzce biura

Każdy pracownik powinien spakować swoje narzędzia pracy do kartonów a następnie je podpisać tak, aby przy rozpakowywaniu uniknąć niepotrzebnych zawirowań i nie tracić czasu na szukanie swoich rzeczy. Dla ułatwienia można użyć kartonów o różnych kolorach, dzięki temu już na pierwszy rzut oka każdy z pracowników znajdzie swoje rzeczy w nowym miejscu. Jeśli nie mamy dostępu do kolorowych kartonów, możemy zastąpić je kolorowymi markerami.

Bezpieczeństwo przewożonych rzeczy podczas transportu

Jeśli planujemy przeprowadzkę biura warto zwrócić się do firmy transportowej po dodatkowe wskazówki dotyczące zabezpieczenia rzeczy jakie planujemy przewieźć, jak również po materiały, którymi zabezpieczymy i bezpiecznie przewieziemy meble biurowe, dokumenty oraz pozostałe mienie. Zakładając, że zdecydujemy się na firmę przeprowadzkową dobrym pomysłem jest wcześniejszy kontakt w celu pozyskania informacji, jakim sprzętem dana przewozówka dysponuje. Pamiętajmy bowiem, że powierzamy im swój dobytek, upewnijmy się więc, iż mają wszystko co zapewni bezpieczny transport.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy.

firma przeprowadzkowa, przewóz mebli z biura

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *