przeprowadzki firm Warszawa

Przeprowadzki firm – jak to zorganizować

Przenosząc dobytek prywatny ciąży na nas odpowiedzialność, jednak jesteśmy świadomi, że ryzyko utraty lub zniszczenia tego, co transportujemy obciąża wyłącznie nas i bliskich. Podczas przeprowadzki firm mamy do czynienia z odpowiedzialnością za dokumenty oraz sprzęt. Waga przedsięwzięcia jest zatem bardzo duża. A my musimy zadbać o to, by wszystko przebiegło sprawnie, profesjonalnie i rzetelnie. Z bezpieczeństwem dla mienia całego przedsiębiorstwa.

Pakowanie firmowego mienia

Segregując rzeczy, które będą transportowane do nowej siedziby firmy, warto podzielić je nie tylko ze względu na kategorie ale również stopień poufności i rolę pełnioną dla przedsiębiorstwa. Dotyczy to zarówno dokumentów w formie papierowej, jak również sprzętów i nośników danych (dysków zewnętrznych, pendrive’ów, płyt CD). Organizery, teczki czy segregatory to podstawowe akcesoria niezbędne do przechowywania, ale szykując się do przeprowadzki musimy zadbać o profesjonalne i kompleksowe zabezpieczenie mienia.

Ważne też, jaki status prawny mają dokumenty, które chcemy transportować. Od tego zależy wiele kwestii. Warto zatem poznać również ustawowe zapisy, by w przypadku dokumentów zawierających np. tajemnice służbowe, we właściwy sposób takie treści zabezpieczyć.

Zadbajmy o bezpieczeństwo sprzętu IT. Najlepiej, jeśli zrobi to profesjonalna firma z wieloletnim stażem, specjalizująca się nie tylko w przeprowadzkach osób fizycznych, ale również firm. Szczelnie owinięte folią i taśmą, zabezpieczone wypełniaczami, styropianem i pianką urządzenia muszą być jak najmniej narażone na uszkodzenia. Warto objąć firmowe mienie polisą ubezpieczeniową.

Sprawdź też: cennik przeprowadzki

Magazynowanie firmowego mienia

Jeśli w trakcie przeprowadzki z jakichś względów zmuszeni jesteśmy zmienić szybko lokalizację, zaś w nowym miejscu nie ma nadal warunków do tego, by przenieść bezpiecznie wszystkie sprzęty i meble, można skorzystać z profesjonalnej oferty przechowywania mienia. Wówczas konieczne jest ubezpieczenie własności i dokładne wczytanie się w treść umowy, by zapewnić maksymalną ochronę dobrom materialnym.

Wiele firm do przeprowadzki ma w swojej ofercie również utylizację dokumentów. Jeśli zatem w trakcie zmiany lokalizacji chcemy pozbyć się w bezpieczny sposób dużej ilości „papierów” możemy zniszczyć je właśnie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.

Transport rzeczy

Pojemny samochód dostawczy do przeprowadzki pomoże ograniczyć ilość przejazdów, wpływając na sprawne przewiezienie firmowych mebli i sprzętów. Jeśli w ofercie firma przewozowa oferuje także wniesienie rzeczy, będzie to dodatkowym atutem.

Pamiętajmy, by sprawdzić skrupulatnie, czy nic nie zaginęło i nie uległo zniszczeniu. Zadbajmy by wszystkie urządzenia i dokumenty znalazły swoje miejsce w nowej siedzibie i zostały uporządkowane. To wpłynie zarówno na komfortowe rozpoczęcie pracy po przeprowadzce. Pozwoli też płynnie powrócić do służbowej codzienności bez wrażenia dekoncentracji i zagubienia w nieznanej przestrzeni.

ZADZWOŃ I OTRZYMAJ BEZPŁATNĄ WYCENĘ PRZEPROWADZKI: 602 311 902